Python. Zacznij programować!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 2
- Stron:
- 644
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis ebooka: Python. Zacznij programować!
Python jest znakomitym językiem do tworzenia wydajnego kodu. Nadaje się do różnych, również bardzo nietypowych zastosowań. Samo programowanie natomiast, choć jest w nim coś magicznego, stanowi umiejętność, którą każdy może opanować pod warunkiem odrobiny zaangażowania. Naturalnie, nauka kodowania nie zawsze przebiega bezproblemowo. Trzeba zrozumieć sposób działania komputera i nauczyć się nieco inaczej myśleć o rozwiązywaniu problemów. Napisanie dobrze działającego programu jest jednak niezwykle satysfakcjonującym doświadczeniem, a programowanie samo w sobie jest jedną z najbardziej kreatywnych umiejętności.
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które nie mają doświadczenia w programowaniu. Została pomyślana jako podręcznik, który maksymalnie ułatwia uczenie się skutecznego kodowania. Najpierw omówiono niskopoziomowe instrukcje programowania, aby stopniowo przejść do przedstawienia i analizy profesjonalnych konstrukcji programistycznych. Książka jest przyjazna w odbiorze, a przy tym jest pełna innowacji, takich jak choćby opis korzystania z wbudowanych gadżetów czy projekty "zrób to sam". Dzięki temu Czytelnik bardzo szybko odkryje, że programowanie jest świetną, ekscytującą i porywającą zabawą!
W tej książce:
- wprowadzenie do Pythona i przygotowanie środowiska do pracy
- podstawowe konstrukcje kodu
- projektowanie konstrukcji bardziej złożonych aplikacji
- tworzenie dokumentacji aplikacji w Pythonie
- korzystanie z różnych bibliotek Pythona
Wszechstronny, wydajny, elastyczny. Python - wybór idealny!
Zostań programistą Pythona - i baw się dobrze!
Zacznij pisać oprogramowanie, które rozwiązuje prawdziwe problemy, nawet jeśli absolutnie nie masz doświadczenia w programowaniu! Ta przyjazna, łatwa książka daje Ci pełną kontrolę nad Twoim procesem edukacji oraz oferuje możliwość tworzenia unikatowych i przydatnych programów. Firma Microsoft całkowicie przebudowała podręcznik dla początkującego programisty w kierunku, który uwzględnia gruntowne badania dotyczące sposobu, w jaki uczą się nowicjusze oraz powody, dla których inne książki nie spełniają pokładanych w nich oczekiwań. Książka Rozpocznij kodowanie w Pythonie jest pełna innowacji - począwszy od opisu korzystania z wbudowanych gadżetów do projektów "Zrób to sam". Niezależnie od tego, czy jesteś całkowitym nowicjuszem, czy próbowałeś programować wcześniej, niniejszy podręcznik przekaże Ci możliwości, ekscytację i zabawę z programowania tam, gdzie powinny się znaleźć: do Twoich rąk!
Łatwo, przyjemnie i z pełną kontrolą! Naucz się jak...
- Pobierać, instalować i korzystać z zaawansowanych darmowych narzędzi do tworzenia nowoczesnych programów w Pythonie.
- Uczyć się kluczowych pojęć ze 170 przykładowych programów i wykorzystać je jako bazę do tworzenia własnych.
- Dowiedzieć się dokładnie, co się dzieje, gdy działa program.
- Podchodzić profesjonalnie do tworzenia oprogramowania.
- Posługiwać się podstawowymi elementami języka Python.
- Budować bardziej złożone oprogramowanie z klasami, metodami i obiektami.
- Organizować programy w taki sposób, aby można je było łatwo tworzyć i usprawniać.
- Przechwytywać i reagować na dane wprowadzane przez użytkownika.
- Przechowywać i przetwarzać wiele typów danych z realnego świata.
- Definiować własne typy danych w celu rozwiązywania konkretnych problemów.
- Tworzyć interaktywne gry, przyjemne do grania.
- Tworzyć nowoczesne aplikacje webowe i działające w chmurze.
- Korzystać z wbudowanych bibliotek do szybkiego tworzenia wydajnego oprogramowania.
Pobierz przykładowy kod włącznie z kompletnymi aplikacjami, pod adresem:
https://aka.ms/BegintoCodePython/downloads
O tej książce
- Dla absolutnie początkujących, którzy nigdy nie napisali nawet jednej linijki kodu.
- Dla każdego, kto jest sfrustrowany innymi programami lub kursami dla początkujących.
- Dla osób, które zaczęły programować w innych językach, a teraz chcą się uczyć Pythona.
- Działa z systemami Windows PC, Apple Mac, Linux PC lub Raspberry Pi.
- Obejmuje materiał potrzebny do zdania egzaminu MTA, a także załącznik z dodatkowymi wyjaśnieniami dotyczącymi niektórych tematów z egzaminu.
Wybrane bestsellery
-
To książka dla każdego, kto chce osiągnąć programistyczne oświecenie! Jest napisana w innowacyjny sposób, przyjaznym i zrozumiałym językiem, aby każdy adept programowania zdobył wiedzę i umiejętności potrzebne do pisania dobrego, użytecznego kodu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak zawodowy prog...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
48.95 zł
89.00 zł(-45%) -
Jeśli zawsze marzyłeś o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do końca wiedziałeś, jak się za to zabrać, oto książka, która wszystko zmieni! Ten podręcznik będzie dla Ciebie doskonałym przewodnikiem, prowadzącym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w użytecznym ję...
Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC
(24.90 zł najniższa cena z 30 dni)48.95 zł
89.00 zł(-45%) -
Czy chcesz odkryć świat kodowania i stać się młodym programistą w zaledwie jeden dzień? Czy chcesz nauczyć się języka, który otworzy przed tobą drzwi do fascynującego świata technologii? Czy chcesz tworzyć własne gry, aplikacje i nie tylko, korzystając z Pythona, jednego z najbardziej przyjaz...
Python w 1 dzień dla najmłodszych. Naucz się kodowania w Pythonie w 12 godzin Python w 1 dzień dla najmłodszych. Naucz się kodowania w Pythonie w 12 godzin
-
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następn...
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77.40 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie przewodnika po bibliotece Pandas. Dzięki tej przystępnej książce nauczysz się w pełni korzystać z możliwości oferowanych przez bibliotekę, nawet jeśli dopiero zaczynasz przygodę z analizą danych w Pythonie. Naukę rozpoczniesz z użyciem rzeczywisteg...
Jak analizować dane z biblioteką Pandas. Praktyczne wprowadzenie. Wydanie II Jak analizować dane z biblioteką Pandas. Praktyczne wprowadzenie. Wydanie II
(65.40 zł najniższa cena z 30 dni)76.30 zł
109.00 zł(-30%) -
Zanurz się w fascynujący świat programowania w języku Python i osiągnij imponujący poziom umiejętności w zaledwie 24 godziny! Oto kilka zalet, które sprawiają, że ta książka jest niezbędna dla każdego aspirującego programisty: Szybki start: podstawy Pythona już w pierwszych godzinach nauki ...
Python w 1 dzień. Nauka programowania w Pythonie w 24 godziny od A do Z Python w 1 dzień. Nauka programowania w Pythonie w 24 godziny od A do Z
-
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykłada...
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)53.90 zł
77.00 zł(-30%) -
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięk...
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77.40 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zape...(71.40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
Django służy do tworzenia aplikacji internetowych w Pythonie. Pozwala w pełni skorzystać z zalet tego języka, a przy tym jest łatwy do nauki. Praca z Django jest atrakcyjna dla programistów o różnym stopniu zaawansowania, co potwierdzają badania ankietowe serwisu Stack Overflow. Aby...
Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV
(77.40 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%)
O autorze ebooka
Rob Miles uczy programowania od ponad dwudziestu pięciu lat. Jest ekspertem w dziedzinie programowania w języku Visual C#, przy użyciu frameworku XNA oraz Microsoft MVP for Windows Phone Development. Oprócz pisania własnych gier i aplikacji oraz pracy dydaktycznej na uniwersytecie Rob brał udział w wielu różnych komercyjnych projektach informatycznych.
Ebooka "Python. Zacznij programować!" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Python. Zacznij programować!" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Python. Zacznij programować!" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły ebooka
- Tytuł oryginału:
- Begin to Code with Python
- Tłumaczenie:
- Radosław Meryk
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4654-3, 9788328346543
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-12-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4655-0, 9788328346550
- Data wydania ebooka:
- 2018-12-07 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 79485
- Rozmiar pliku Pdf:
- 39.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 10.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 21.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści ebooka
- Wprowadzenie (xviii)
- Czym jest Python? (4)
- Korzenie Pythona (5)
- Wersje Pythona (5)
- Zbuduj miejsce do pracy z Pythonem (6)
- Zdobądź narzędzia (6)
- Python na komputerze z systemem Windows (7)
- Uruchamianie Pythona (10)
- Czego się nauczyłeś? (14)
- Co to znaczy być programistą? (18)
- Programowanie a planowanie przyjęcia (18)
- Programowanie a problemy (19)
- Programiści a inne osoby (21)
- Komputery jako procesory danych (22)
- Maszyny i komputery a ludzie (22)
- Programy jako procesory danych (24)
- Python jako procesor danych (25)
- Dane i informacje (31)
- Praca z funkcjami Pythona (36)
- Funkcja ord (36)
- Funkcja chr (38)
- Analiza sposobu przechowywania danych za pomocą funkcji bin (39)
- Czego się nauczyłeś? (41)
- Twój pierwszy program w Pythonie (46)
- Uruchamianie programów w Pythonie w środowisku IDLE (46)
- Pobieranie danych wyjściowych programu za pomocą funkcji print (51)
- Korzystanie z bibliotek Pythona (57)
- Biblioteka random (57)
- Biblioteka time (60)
- Komentarze w Pythonie (61)
- Przykłady kodu i komentarze (62)
- Uruchamianie Pythona z pulpitu (63)
- Opóźnij koniec programu (64)
- Korzystanie z biblioteki snaps (64)
- Dodawanie biblioteki pygame (65)
- Funkcje z biblioteki snaps (66)
- Czego się nauczyłeś? (70)
- Zmienne w Pythonie (74)
- Nazwy w Pythonie (76)
- Praca z tekstem (79)
- Oznaczanie początku i końca ciągów znaków (81)
- Znaki "ucieczki" w tekście (82)
- Wczytywanie tekstu za pomocą funkcji input (84)
- Praca z liczbami (87)
- Konwersja ciągów znaków na liczby całkowite (87)
- Liczby całkowite i rzeczywiste (89)
- Liczby rzeczywiste i zmiennoprzecinkowe (90)
- Konwersja ciągów znaków na wartości zmiennoprzecinkowe (95)
- Wykonywanie obliczeń (96)
- Konwersja pomiędzy typami float i int (98)
- Wstawki pogodowe (101)
- Czego się nauczyłeś? (102)
- Dane typu Boolean (106)
- Tworzenie zmiennych typu Boolean (106)
- Wyrażenia logiczne (109)
- Porównywanie wartości (111)
- Operacje logiczne (115)
- Konstrukcja if (119)
- Zagnieżdżanie warunków if (128)
- Logika programu (128)
- Podejmuj decyzje, aby stworzyć aplikację (129)
- Projekt interfejsu użytkownika (130)
- Implementacja interfejsu użytkownika (131)
- Testowanie danych wprowadzanych przez użytkownika (132)
- Dokończenie programu (133)
- Funkcje wprowadzania danych z biblioteki snaps (134)
- Czego się nauczyłeś? (138)
- Konstrukcja while (142)
- Powtarzanie sekwencji instrukcji za pomocą instrukcji while (142)
- Obsługa nieprawidłowych danych wprowadzanych przez użytkownika (147)
- Wykrywanie wprowadzania nieprawidłowych liczb przy użyciu wyjątków (152)
- Wyjątki a czytanie liczb (154)
- Obsługa wielu wyjątków (156)
- Przerywanie pętli (157)
- Powrót na początek pętli za pomocą instrukcji continue (158)
- Licznik powtórzeń w pętli (159)
- Konstrukcja pętli for (162)
- Zegar cyfrowy z wykorzystaniem biblioteki snaps (167)
- Czego się nauczyłeś? (168)
- Co tworzy funkcję? (172)
- Przekazywanie informacji do funkcji za pomocą parametrów (176)
- Zwracanie wartości z wywołań funkcji (185)
- Tworzenie funkcji wielokrotnego użytku (193)
- Funkcja do wprowadzania tekstu (193)
- Dodawanie pomocy do funkcji (195)
- Funkcja do wprowadzania liczb (197)
- Przekształcenie funkcji w moduł Pythona (201)
- Czego się nauczyłeś? (208)
- Listy i śledzenie sprzedaży (212)
- Ograniczenia pojedynczych zmiennych (214)
- Listy w Pythonie (215)
- Wczytywanie elementów listy (218)
- Wyświetlanie listy za pomocą pętli for (219)
- Refaktoryzacja programów w celu użycia funkcji (221)
- Tworzenie funkcji-wypełniaczy (224)
- Utwórz menu użytkownika (225)
- Sortowanie bąbelkowe (227)
- Inicjalizacja listy danymi testowymi (228)
- Sortowanie listy od wartości największej do najmniejszej (228)
- Sortowanie listy od wartości najmniejszej do największej (234)
- Znajdowanie największej i najmniejszej wartości sprzedaży (235)
- Obliczanie całkowitej i średniej wartości sprzedaży (236)
- Dokończenie programu (237)
- Przechowywanie danych w plikach (238)
- Zapis do pliku (239)
- Zapis danych dotyczących sprzedaży (242)
- Czytanie z pliku (244)
- Odczyt danych dotyczących sprzedaży (246)
- Obsługa błędów dotyczących plików (247)
- Przechowywanie tabel danych (251)
- Użycie pętli do przetwarzania tabel (253)
- Wykorzystanie list w roli tabel podglądu (255)
- Krotki (257)
- Czego się nauczyłeś? (259)
- Prosta aplikacja do zarządzania kontaktami (266)
- Stwórz prototyp (267)
- Przechowuj dane kontaktowe na oddzielnych listach (269)
- Wykorzystanie klasy do przechowywania danych kontaktowych (272)
- Wykorzystanie klasy Contact w programie Proste kontakty (275)
- Edycja kontaktów (278)
- Zapisywanie kontaktów w pliku z wykorzystaniem biblioteki pickle (289)
- Ładowanie kontaktów z pliku z wykorzystaniem biblioteki pickle (292)
- Dodanie do aplikacji Proste kontakty operacji zapisu i ładowania danych (293)
- Konfiguracja egzemplarzy klas (294)
- Słowniki (300)
- Zarządzanie słownikami (302)
- Zwracanie słownika z funkcji (303)
- Wykorzystanie słownika do przechowywania kontaktów (303)
- Czego się nauczyłeś? (305)
- Utworzenie aplikacji Monitor czasu (310)
- Dodanie atrybutów danych do klasy (311)
- Tworzenie spójnego obiektu (312)
- Utworzenie atrybutów metod dla klasy (314)
- Dodanie sprawdzania poprawności do metod (316)
- Chroń atrybut danych przed uszkodzeniem (328)
- Metody chronione (331)
- Tworzenie właściwości klasy (332)
- Ewolucja projektu klasy (337)
- Zarządzanie wersjami klas (340)
- Metoda __str__ klasy (346)
- Formatowanie ciągów znaków w Pythonie (348)
- Śledzenie sesji w aplikacji Monitor czasu (350)
- Funkcja Pythona map (355)
- Metoda join (361)
- Tworzenie muzyki z wykorzystaniem biblioteki snaps (363)
- Czego się nauczyłeś? (368)
- Aplikacja Modny ciuch (374)
- Projektowanie danych aplikacji (376)
- Projekt obiektowy (376)
- Tworzenie klas nadrzędnych i potomnych (379)
- Projekt danych - podsumowanie (396)
- Implementacja zachowań aplikacji (405)
- Obiekty jako komponenty (409)
- Tworzenie komponentu FashionShop (410)
- Utworzenie komponentu interfejsu użytkownika (417)
- Projektowanie z wykorzystaniem klas (421)
- Zbiory w Pythonie (422)
- Zbiory i znaczniki (426)
- Zbiory a hierarchie klas (431)
- Czego się nauczyłeś? (434)
- Funkcje zaawansowane (440)
- Referencje do funkcji (440)
- Używanie wyrażeń lambda (446)
- Funkcje iteratora i instrukcja yield (451)
- Funkcje z dowolną liczbą argumentów (457)
- Moduły i pakiety (460)
- Moduły w Pythonie (460)
- Dodanie funkcji readme do modułu BTCInput (461)
- Uruchamianie modułu jako programu (462)
- Wykrywanie, czy moduł uruchomiono jako program (463)
- Tworzenie pakietów w Pythonie (464)
- Importowanie modułów z pakietów (466)
- Testowanie programu (470)
- Instrukcja assert (471)
- Moduł Pythona unittest (472)
- Tworzenie testów (476)
- Przeglądanie dokumentacji programu (478)
- Czego się nauczyłeś? (483)
- Visual Studio Code (490)
- Instalacja środowiska Visual Studio Code (490)
- Instalacja rozszerzeń dla języka Python w Visual Studio Code (491)
- Tworzenie folderu projektu (492)
- Tworzenie pliku programu (493)
- Debugowanie programu (494)
- Inne edytory dla aplikacji w Pythonie (499)
- Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika za pomocą biblioteki Tkinter (499)
- Tworzenie aplikacji z interfejsem GUI (506)
- Projekt układu siatki (507)
- Utworzenie funkcji obsługi zdarzeń (510)
- Utworzenie pętli głównej (511)
- Obsługa błędów w aplikacjach z graficznym interfejsem użytkownika (512)
- Wyświetlanie okien informacyjnych (514)
- Rysowanie na "płótnie" (518)
- Zdarzenia modułu Tkinter (522)
- Tworzenie programu do rysowania (523)
- Wprowadzanie tekstu złożonego z wielu wierszy (526)
- Grupowanie elementów ekranowych w ramkach (528)
- Utworzenie edytowalnego dokumentu StockItem z wykorzystaniem graficznego interfejsu użytkownika (529)
- Tworzenie selektora z wykorzystaniem obiektu Listbox (537)
- Aplikacja z graficznym interfejsem użytkownika (544)
- Czego się nauczyłeś? (546)
- Sieci komputerowe (550)
- Wykorzystywanie sieci WWW z poziomu Pythona (562)
- Czytanie strony internetowej (562)
- Korzystanie z danych ze stron WWW (562)
- Czego się nauczyłeś? (567)
- Tworzenie serwera WWW w Pythonie (572)
- Prosty serwer bazujący na gniazdach (572)
- Serwer WWW w Pythonie (577)
- Serwowanie stron internetowych z plików (579)
- Pobieranie informacji od użytkowników witryny WWW (584)
- Hostowanie aplikacji Pythona w internecie (590)
- Czego się nauczyłeś? (590)
- Wprowadzenie do biblioteki pygame (594)
- Rysowanie ilustracji za pomocą pygame (601)
- Typy plików graficznych (601)
- Ładowanie ilustracji do gry (602)
- Ruchome obrazy (604)
- Pobieranie danych od użytkownika za pomocą pygame (606)
- Tworzenie postaci w grze (609)
- Dodanie postaci gracza (614)
- Sterowanie postacią gracza (617)
- Postać krakersa (617)
- Dodanie wielu egzemplarzy klasy Sprite (619)
- Łapanie krakersów (620)
- Implementacja zabójczego pomidora (625)
- Dokończenie gry (629)
- Dodanie ekranu startowego (629)
- Zakończenie gry (634)
- Punktacja gry (635)
- Czego się nauczyłeś? (636)
CZĘŚĆ I PODSTAWY PROGRAMOWANIA
1. Zaczynamy używać Pythona (2)
2. Python i programowanie (16)
3. Struktura programów w Pythonie (44)
4. Zmienne (72)
5. Podejmowanie decyzji w programach (104)
6. Powtarzanie działań z wykorzystaniem pętli (140)
7. Korzystanie z funkcji w celu uproszczenia programów (170)
8. Przechowywanie kolekcji danych (210)
CZĘŚĆ II ZAAWANSOWANE PROGRAMOWANIE
9. Wykorzystanie klas do przechowywania danych (264)
10. Wykorzystanie klas do tworzenia aktywnych obiektów (308)
11. Projektowanie rozwiązań bazujących na obiektach (372)
12. Aplikacje w Pythonie (438)
CZĘŚĆ III PRZYDATNY PYTHON
13. Python i graficzne interfejsy użytkownika (488)
14. Programy w języku Python jako klienty sieci (548)
15. Programy w Pythonie jako serwery sieciowe (570)
16. Tworzenie gier za pomocą biblioteki pygame (592)
Skorowidz (638)
Helion - inne książki
-
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za p...
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem...
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie...
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrow...
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77.40 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istot...(77.40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i ...
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierani...
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić....
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52.20 zł najniższa cena z 30 dni)60.90 zł
87.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Python. Zacznij programować! Rob Miles (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii